November

När jag läser lite i de senaste inläggen så inser jag att min cleansing inte direkt har gått så värst bra! Idag har jag dock varit skakis och flimrat framför ögonen ett par gånger, mått väldigt illa av det och även haft huvudvärk. Har till större delen ätit massa kolhydratsbomber och sockerrika saker så misstänker att det beror på något sådant. Så imorgon börjar jag om! Äter då enbart grönsaker, frukt och något proteinrikt. Vill egentligen försöka undvika det mesta som är dåligt för kroppen men vet med mig att det blir lite sömn och mycket prövningar med stress på dagarna med båda tjejer. Den enda i någon separationsfas och den andra i någon slags 2-årstrots. Geeez Louis! Önska mig lycka till!
(null)

(null)

(null)
Passade för övrigt på att gå till "stara nana" (quote: M). Båda tjejerna var nöjda där men M blev snabbt rastlös och ville ut och busa med de andra äldre där på hemmet.
Vi åkte hem sen och nattade M, i en välstädad lägenhet då tanken var att vi skulle få besök efter hennes tupplur. Dock bokade A om det till morgondagen istället, då både han och hans vän Kadri var lite stressade. Så när M vaknade (läs; blev väckt efter många om och men) så åkte vi till NetOnNet och köpte världens bästa köp i år! En sån där smidig 2-in-1 dammsugare, en sån som ser ut som en golvmopp. Den har dessutom en handdammsugare som man kan koppla loss, vilket är guld värt med två småbarn! Är så nöjd med den så kommer väl upp fler inlägg, kanske till och med bilder, på den haha!

Kommentera här: