Första inskolningsdagen

Som rubriken säger, så var det en stor dag för oss alla. Idag gick vi upp tidigare än vanligt och M fick äta frukost framför filmen Garfield innan vi åkte till nena och dzedo och släppte av Selma. Efter det åkte jag och A med Melissa till hennes förskola och peppar peppar, allt kändes och gick hur bra som helst! Vi möttes av en av de fröknar som kommer ha hand om M och jag fick ett fantastiskt intryck av henne, förskolan och hur de arbetar. Det kändes även tryggt att de har blivit beviljade att få vara 4 i personalstyrkan då det är en del barn i grupperna. M kunde även leka lite med hennes fröken och hon var väldigt nyfiken på de olika lekrummen och allt som fanns där. Helst ville hon ut och leka med de andra barnen men det ska vi börja med imorgon.
Håller tummarna för att det ska fortsätta i lika bra takt! Så länge jag är med tror jag det kommer gå super, men jag oroar mig för när det är dags att börja lämna henne för kortare stunder för att till slut lämna henne under hela den tänkta tiden. Men men, det får bli något jag får hantera när det väl är dags!
Jag är hur som helst väldigt stolt över min lilla flicka som redan är så stor!
(null)
Två morgonpigga tjejer
(null) (null)
På väg från förskolan, som M inte ville lämna
(null)
(null)
Firade första dagens succé med mat på Saray!
(null)

Kommentera här: