Sommaren 2018

Min födelsedag närmar sig och det slog mig att detta är första gången, på 2 år, som jag firar den och inte är gravid. Det slog mig även att denna sommaren har gått väldigt fort trots att jag inte direkt har gjort något särskilt, mer än att umgås och njuta av min familj. Vi har liksom tagit dagarna som de har kommit med en hel del fika, massa glass, besök av släkt från Bosnien, varit på Liseberg, besökt Universeum, träffat min sida av släkten, många timmar på olika lekplatser, gått på Uddevallakalset, varit på matmarknad, matat fåglar och ätit middag ihop med fina vänner (drack mitt första glass vin, visserligen alkoholfritt, men det var verkligen gott!)

På självaste födelsedagen så har jag önskat att få äta på Mr. Cake i Stockholm. Är man gammal nu? När man bara vill äta massa gott, kanske dricka något gott med. Det kanske handlar om mogenhet med, haha.
Första önskningen var dock att få vara utomlands och tanken var först att vi skulle åka till Bosnien med familjen men det blev dyrt och lite omständigt så till slut gav vi upp den idén. Kollade även på övriga ställen i Europa men konstaterade till slut att det mest smarta ekonomiska hade varit att inte åka iväg. Vi hade kunnat men så insåg vi, som de vuxna vi är haha, att det är bra att ha en buffert. Just in case.
Nu hoppas vi på en resa i höst eller kanske till och med kring nyår!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: