BF

Ingen bebis ännu. Dagen började med att jag såg lite rosa blodstrimmor när jag gick på toa, rätt mycket slem med. Ringde in till förlossningen för att kolla och barnmorskan som svarade sa att det absolut inte var någon fara och bara lät som att det var på gång att hända något. Hur lång tid det kan ta är dock en annan femma... jag är verkligen redo för att föda nu! Visserligen inte helt klart i lägenheten men det är sådant som vi kan fixa pö om pö. Nu är jag med sugen på att inte vara gravid mer, haha! Värker i rygg, höft, ljumskar, fötter, ben och tror jag börjat bli lite svullen för har vaknat upp med ömmande fingrar och svårt att knyta ihop handen. Försvinner under dagen dock så det är tacksamt. Under de soliga dagarna som var i helgen blev jag väldigt allergisk med, pollen satte igång ordentligt och känner mig så sjuk nu. Måtte det vara dags snart, som sagt!
Har lite lätt mensvärk nu men annars känns det som det kan dröja. Åh, kom nu bebis!
(null)
Vecka 39 (null)
Idag!

Kommentera här: