Mors dag

Klockan är halv 7 på morgonen och här ligger jag, pigg som en lärka, och varit sen 4! Passar på att blogga och hoppas på att det gör mig lite sömnig så jag kan få ett par timmar till innan Melissa vill upp.


I lördags tog vi en premiärtur med sittdelen i vagnen och det gick kanon! Hoppas på att det fortsätter så med. Det gör så mycket för både mig och Melissa att komma ut på våra långpromenader.
Efter promenaden så följde jag och Melissa med när A körde ett par vänner till flygplatsen. Det var dock en mindre rolig bilresa för Melissa. Försökte underhålla henne med några majskrokar men det räckte bara en stund och åh, så kladdigt det blev med, haha! Det blev dock mycket bättre efter att hon fått komma upp lite i famnen och även fått äta lite. Efter det åkte vi till Tigris i Frölunda och åt. Gott, men föredrar Saray! Åt förövrigt lite bröd med smör i, testar nämligen nu igen ett par veckor för att se om det blivit bättre med känsligheten mot mjölkprotein för M. Håller tummarna hårt!

Igår var det mors dag, och vi åkte till morfar och lola för att fira ihop. Det blev en liten promenad ner till stranden, tårta och en snabb middag innan vi var tvungna att åka hemåt. Ska hädanefter ta med lite mellanmål till M när vi är iväg, så som smoothie och majskrokar tänkte jag. Så har hon något att sysselsätta sig med när alla andra äter med.

Idag ska vi träffa Julion och Kimberly i stan, så nu ska jag vila lite så jag orkar med det.

Dag 1 med sittdelen godkänd.
Melissa fick sitta fram lite med sin babo efter att vi släppt av vännerna på flygplatsen.
På Tigris. A ser seriöst ut, något han oftast inte är, haha.
M tycker det är roligt att "dricka" vatten.
På väg hemåt från Göteborg.
Redo för morsdagsfirande hos morfar och lola!
Kall gurka är uppskattat för en liten tjej som börjar få tänder.

Kommentera här: