3 månader

Igår blev Melissa 3 månader! Ena stunden känns det som att tiden bara rusar förbi, för att i nästa stund kännas som att den tid som var innan hon kom till oss var en helt annan tidsepok.


Alla runtomkring säger hela tiden att man ska ta till vara på den stund som de är riktigt små, att man bara ska njuta. Det försöker jag verkligen göra, men kan samtidigt inte låta bli att se fram emot varje månad då hon blir äldre eftersom det händer så oerhört mycket i hennes utveckling. Från att vara en liten tjej som sov dagarna i ända, till att nyfiket iaktta minsta lilla, le och prata med oss i mängder. Jag är verkligen en stolt mamma!

I lördags var vi förresten ute och åt som sagt, firade min barndomsvän och firade även Melissas farbror. Vi åt på Harrys och jag beställde en egen meny som bestod av oxfilé, grillad majskolv, sötpotatis-pommes och bearnaisesås. Lyckan när servitrisen berättade att jag kunde välja mellan bearnaisesås eller aioli, då de båda är helt mjölkfria!
Njöt i fulla drag av maten, kommer definitivt gå dit igen!
Melissa var så duktig med, hon var snäll och lugn fram tills att hon somnade och sov igenom hela middagen tills vi skulle hemåt.

Kommentera här: