Celsius

Åh, vad jag har sovit dåligt! Somnade säkert strax efter 2 (hittade alldeles underbara klänningar och set till bebisar på Zalando! Fastnar så lätt vid det när det egentligen är prio att försöka koppla av! Beställde bara en klänning den här gången. Den klänningen har jag tänkt ska matcha min klänning på förlovningsmiddagen)

Klockan är nu 4 på natten och vaknade nyss för att Melissa var hungrig. Dock är min brist på sömn inte pga. Melissa. Skulle mer tippa på den sista halvan Celsius Vilda Bär som jag drack tidigare under kvällen för att vara pigg och orka med promenad nr. 2. Promenerade med Alexandra vid 17:30 ungefär, så egentligen var det dumt av mig att dricka den så sent då jag är väldigt känslig mot koffein. Gjort är gjort! Vi hade en gosig promenad ihop med Alexandra iallafall!

I måndags var även Melissas morfar på besök lite snabbt och Melissa var väldigt observant på honom, iakttog och hade mycket att berätta för sin morfar. Så bedårande!

Nej, dags att försöka sova innan vi ska upp vid 7 igen! 

Promenad nr. 2.
Hemma igen från promenad.
Melissa med sin morfar på nyårsafton.

Kommentera här: