En riktig sommardag

Idag har det varit som varmast på hela sommaren (?) så när A kom hem så passade vi på att åka till stranden med Melissa. Tog på hennes söta Uv-dräkt och hatt och så åkte vi iväg!

Blev ett snabbt dopp för Melissa, tror inte det var en jätte-hit direkt men hon skrek/grät inte heller. Imorgon tänkte jag kika efter Mimmi-poolen på Willys och finns den kvar så blir det ett köp. Då kan Melissa få bada i lugn och ro i den poolen hos hennes amidza istället!

I tisdags åkte vi även ner till stan och matade fåglarna med Melissa. Det tyckte hon var roligt, en stund åtminstone, men tror nog i ärlighetens namn att jag och A hade roligare, haha!

Imorgon väntar det sen fika med tjejerna och det är även första gången jag ska låta Melissa vara med A själv. Han kommer ta med henne till hennes nena och dzedo, vilket bara känns bra, men samtidigt så gör det ont i mammahjärtat och jag har definitivt redan en hel del separationsångest. Får se hur det känns imorgon! Känns det inte bra så är det inte hela världen, då avbryter jag bara planerna. Den tanken får mig att lugna ner mig lite, men vi får se hur det blir imorgon.

Mat på Pingvin efter fågelmatningen.
KÄRLEK.
Melissas nya gå-vagn.
Efter en härlig promenad med M.
Min vackra glädjespridare!
Första doppet.
Träffade lite familj! Långeman Seid bl.a.

Kommentera här: