Planeringar

Jag är så fruktansvärt trött på att hålla i planeringar! Lär mig dock aldrig utan tycker alltid det är lika kul att hålla i något men sen så står jag där med kaoset. Denna sommar började jag och Alexandra planera en återträff för gamla gymnasieklassen, iår har det gått 5 år sen studenten (sjukt!). Dock har många tackat nej och ännu fler har inte ens svarat eller hoppat av nu i slutet, vilket resulterat i att vi står med en lokal för 60 pers eller liknande och vi hamna totalt på 12 pers... Lokalen går heller inte att avboka så avgiften måste betalas fortfarande. Förhoppningsvis har vi löst allt så gott det går men man blir så trött och stressad över det här. Speciellt nu när jag hellre hade velat lägga tid på lägenhet och bebis. Ja ja, efter lördag så behöver jag inte tänka mer på det! Kändes rätt skönt också efter att jag och Alexandra satt oss ner, fikat och planerat ihop oss lite.

Annars har sommarjobbet startat och dagarna går fort trots att vi har det lugnt med barn på vår avdelning än så länge. Försöker få promenader genom att gå dit och hem, tar ändå 30 minuter en väg så blir jättebra för mig som får ont i höft och rygg om jag går mina vanliga lite längre sträckor. Idag öste dock regnet så bestämde mig för att ta bilen. Rätt skönt att få komma hem tidigt idag med då jag sovit lite sämre de här senaste nätterna, svårt att somna och vaknar lätt. Inatt blir det förhoppningsvis bättre!

Kommentera här: