Bus eller godis

Tiden har verkligen sprungit iväg! Vet inte riktigt varifrån jag ska ta upp det jag har missat att skriva om så får se vad det här inlägget kommer handla om.

Nu till veckan är det redan november och jag längtar ärligt talat till vintermyset och framför allt julen! Ska bara ta oss igenom Halloween först. Har aldrig riktigt firat den högtiden men nu med barn så känner jag alltid suget till att fira och skapa fina traditioner ihop med min familj. Klädde faktiskt upp tjejerna idag och gick på till nana och dzedo för lite Bus eller Godis. Hade en liten tanke att gå ut på en riktig runda och knacka på hos grannarna men det var i ärlighetens namn så kallt och vet inte riktigt om M förstod grejen med det hela idag haha! Tror dessutom att man går på Bus eller Godis nästa helg här i Sverige. Vi får helt enkelt testa igen nästa år.

Eftersom tiden rusar så är det snart dags för Melissas 2-årskalas, som jag ser fram emot så mycket! Denna gången har vi det hemma men det blir trots allt en del folk, om alla kan komma. The more the merrier sägs det ju!
Det är ungefär 6 veckor kvar till kalaset och under dessa 6 veckor ska jag gå på clensing, en egen clensing men jag känner i både kropp och sinne att det behövs! Är inte där jag vill vara idag och min energi tar snabbt slut vilket har gjort att jag fyller på med snabba kolhydrater och sötsaker, och så fortsätter den onda cirkeln... så från och med imorgon (gillar att starta upp på måndag) så är det hårdhandskarna som gäller!
 
(null)
Mina Halloween-tjejer!

(null)
(null)
Favorit i repris; duscha hos nana och dzedo.






Kommentera här: