Renovering

Så har tiden flygit förbi, som vanligt!
Vi har hunnit med 1-årskalas för M, två julfiranden, en lugn nyår och nu är vi mitt uppe i en renovering här hemma. Känns bra men samtidigt avskyr jag det, haha! Kaoset gör mig galen men gör mitt allra bästa för att acceptera det. Det är trots allt för en kort period.
Nu har vi alltså renoverat om klädkammaren till ett rum, flyttat ena väggen för att få det lite större, och inom en snar framtid har mina tjejer ett eget rum! Ser fram emot det så mycket, att få inreda rummet, att få undan Melissas alla leksaker från vardagsrummet och dessutom är hon redo för ett eget rum. Går i tankarna på att köpa säng till henne med då hon blir fruktansvärt grinig om vi ligger i "vägen" när hon rullar runt och åh, vad hon kan rulla runt när hon sover! Får se hur vi gör. Tror allt faller på plats när lillasyster är här och förhoppningsvis så har M fått sina värsta tänder, just nu är både mat och sömn nästintill ett minne blott. Vi tar helt enkelt dag för dag här hemma nu.














Kommentera här: