Vecka 40

Kan knappt förstå att vi redan är här i graviditeten! Tänk att vår lilla bebis är klar för att komma redan nu!
Blir så känslosam! Kan titta på min stora tjej här hemma och känna hur mina känslor svämmar över för henne, hur de svämmar över för den bebis vi väntar på med. Försöker ta vara på minsta lilla minut med M nu, samtidigt som vi fixar och donar för fullt här hemma. Igår lyckades A fått bytt sista golvet här hemma så nu är allt i princip klart, de största ändringarna åtminstone. Packade upp lillans babygym och babysitter och de står så fint i vardagsrummet nu, går förbi och fantiserar om att en liten bebis ligger där nu. M verkar gilla de nya grejerna med, lite roligt att även hon kan använda babysittern så den sitter hon och gungar livligt i, haha.

I skrivandets stund så sätter A upp vårt nya högskåp i badrummet och vi fick även vår nya garderob levererad idag så sen ska den upp i sovrummet. Ser fram emot att kunna sortera kläderna fint för en gångs skull! Behöver nog rensa ur bland mina gamla kläder dock, samlar alltid på mig för mycket som inte används, haha. Nu ska jag vila lite innan M vaknar, sen blir det lunch! Är vrålhungrig!
(null)
Största kärleken i livet!
(null)
Snabb spegelbild från hissen idag.

Ska ta kort på lägenheten sen när allt är i sin ordning. Älskar golvet i vardagsrummet! Blev så ljust och fint.

Kommentera här: