Tjejkväll

Usch, vilken deppig dag det har varit idag. Det berodde helt på att A åkte iväg tidigare ikväll och kommer förmodligen inte hem förrän på söndag eftermiddag. Regnig och grå dag på det satte verkligen humöret för både mig och A. Även Melissa kände att något var annorlunda och ville helst bara vara med sin pappa idag. Älskade dockan sa till och med "baba" idag. Snart har hon lärt sig babo och då kommer A blir överlycklig!
Tiden ska förhoppningsvis gå snabbt tills A kommer hem igen. Imorgon kommer Elin hit och besöker oss och kanske får jag och M även besök av Beatrice som stannar över en natt isåfall. Ska passa på att vara lite hos svärmor så M får leka av sig lite där med!

Hur som helst, vill uppdatera lite kring läget med bebis i magen. I söndag så kände jag för första gången garanterat små buffar! Lika underbart och ofattbart varenda gång det händer! Det var även rätt efterlängtat då jag äntligen börjar känna en koppling till bebis nu, tidigare så har jag knappt ägnat tid åt att jag ens är gravid igen. Beror både på aktiva dagar med M och på att tankarna varit lite upp och ner sen jag blev gravid i somras.
Dagarna närmar sig även inför ultraljudet, imorgon är det 10 dagar kvar! Både nervöst och pirrigt. Fick RUL rätt sent denna gång, har för mig att jag fick se M redan i vecka 18 men denna gång blir det vecka 20 med bebisen.
Den här lördagen går jag alltså in i vecka 19 och tiden har flygit förbi i full fart! Förstår varför alla säger att tiden går snabbare när man är gravid med nummer 2. (null)
Magen i vecka 18



Kommentera här: