1 mars

Läste precis mitt senaste inlägg där jag hade planer på att skriva en sammanfattning från min graviditet. Ja, tiden gick och i v40 (39+3) föddes min lilla tjej. 12 december, 17:32, så kom Melissa ut. 3282 gram och 50 centimeter. Helt perfekt ❤

Kanske gör jag någon sammanställning av min graviditet men just nu rusar dagarna förbi, om 11 dagar blir min dotter 3 månader redan och det händer så extremt mycket den här perioden. Jag vill inte missa minsta lilla! 

Måste även dela med mig av att Alija gick ner på knä vid 12-slaget på nyår. Med raketerna på utsidan och Melissa i famnen så svarade jag ja när han frågade ifall jag ville ha samma efternamn som Melissa och han. Lyckan när det plötsligt händer, hade inte anat något överhuvudtaget!
Sen dess har jag verkligen velat fram och tillbaka mellan en mysig familjemiddag eller en storslagen förlovningsfest för att fira. Saken avgjordes idag, familjemiddag hemma hos oss för att fira förlovningen och även en chans för båda sidor av familjen att få träffas. Vi har planer på att gifta oss inom en snar framtid och därför valde vi att lägga ner mer energi, tid och pengar på bröllopet. Längtar dit! 

Nu är det dags för mig att försöka somna om, med Melissa sovandes på mitt bröst. Det gäller att ta till vara på de här stunderna då hon sover. Måste bli en gnutta bättre på att V I L A när hon sover.

Kommentera här: