Mina första pita

Idag fick två av min och A's vänner deras bebis. En liten prinsessa, så oerhört söt liten tjej! Längtar såååå efter vår bebis nu! Men en sak i taget.
Nu på fredag är det ju flytt som gäller. Också något jag ser extremt mycket fram emot! Att få ett helt eget ställe med sin biltokiga pojkvän och med en bebis som växer så det knakar i magen. På tal om det, nog knakar det i lederna på mig, det är inte bara magen som växt på sig. Misstänker foglossning och det gör verkligen ont! Trodde inte det var något man behövde bekymra sig för redan men jodå, vissa drabbas av det redan nu. Dock kan jag röra på mig men promenaderna jag försöker hinna med blir mycket kortare nu då det blir väldigt jobbigt med foglossning. Får börja med övningar som ska stärka musklerna kring magen och ryggen.

Mina första pita! De blev riktigt goda! Fick hjälp av svärmor så har ju inte gjort de helt på egen hand men man måste börja någonstans.

Kommentera här: