Lill-lördag

Är helt slut i benen, märker verkligen av att konditionen är kass nu men den ska jag allt fått träna upp! Blev promenad både till och från jobbet idag och kan verkligen konstatera att hemåt blir världens träningspass för mig med lilla bebisen i magen som växer och uppförsbacke nästintill hela vägen.
När jag kom hem hade Alija och Nermin fixat ihop vår soffa och jag är så nöjd! Behöver stryka kuddfodralen men det blir en annan dag, möjligtvis i helgen. Till helgen vankas dock firande med gamla klasskamrater och jag börjar faktiskt se fram emot det, nu när folk börjar engagera sig. Allting löser sig till slut!

Mumsat i mig pannkakor med grädde och sylt precis, varit så sugen så nu blev det äntligen av. Tar en liten paus i nya soffan framför Orphan black på Netflix, sen blir det att göra iordning matlåda till min Alija!

Kommentera här: